Jak pozycjonować filmy na YouTube?
Dowiedz się, jak pozycjonować filmy na YouTube. Poradnik SEO o tym jak dobierać słowa kluczowe, promować oraz tworzyć tytuły i opisy do filmów.
Aktualizacja algorytmu Google Helpful Content
Zobacz szczegóły dotyczące aktualizacji algorytmu Google Helpful Content z sierpnia 2022 roku.
reCAPTCHA v3 – Skuteczny sposób na boty
Poznaj reCAPTCHA v3 – skuteczny sposób na ochronę strony przed botami, zabezpieczenie stron logowania, pozbycie się spamu i niechcianych komentarzy.
Above the fold a SEO
Dowiedz się czym jest above the fold, jak je określić oraz poznaj dobre praktyki SEO przy projektowaniu zawartości above the fold.
Pop-upy na stronie internetowej a SEO
Jaki wpływ na SEO strony mają pop-upy umieszczane na stronie internetowej? Zobacz listę dobrych praktyk, jakimi należy się kierować.
Server Side Rendering a Client Side Rendering
Wpis o tym czym różni się renderowanie po stronie serwera (SSR) a renderowanie po stronie klienta (CSR).
Aktualizacja algorytmu Google Spam Update
Danny Sullivan z Google potwierdził, że obecnie trwają prace nad aktualizacją algorytmu Google zwalczającego spam. Oto co musisz o niej wiedzieć i jak wpłynie ona na Twoją stronę.
Jednorożec SEO a pozycjonowanie w Google
Jednorożec SEO to zabawa Seowców zapoczątkowana na Festiwalu SEO w Katowicach. Dowiedz się, jak powstał „jednorożec SEO” i co oznacza.
Aktualizacja algorytmu Google: Sierpień 2021
Aktualizacja tytułów stron w Google. Teraz Google może zastąpić tytuł strony nagłówkiem H1 na Twojej stronie lub innym, który uzna za najbardziej dopasowany.
Core Web Vitals: Co to jest?
Core Web Vitals jest jednym z czynników, które Google bierze pod uwagę przy tworzeniu rankingu stron internetowych. Core Web Vitals to trzy metryki, które mówią, czy witryna wpływa pozytywnie na doświadczenia użytkownika, i jak można ją poprawić pod względem wydajności i jakości treści.