Co mogę Ci zaoferować?
Usługi Copywritingu SEO
Copywriting SEO to skomplikowany proces, na który składa się wiele czynników. SEO Copywriting to sztuka pisania wartościowych treści, które są przyjazne zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek.
Jednym z rodzajów treści pod SEO, są artykuły, które pomagają poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach, jednocześnie zaspokajając potrzeby informacyjne klientów na temat Twoich produktów i usług. Takie działanie generuje ruch z powrotem do Twojej witryny!
Napisz do mnie, jeśli chcesz, abym zajął się tworzeniem treści dla Twojej strony.
Czy warto zainwestować w Copywriting SEO?
Aby przyciągnąć czytelników, potrzebujesz dobrze napisanych treści, które będą podobać się użytkownikom. Jeśli Twoje treści są ciekawe i angażujące, ludzie chętniej podzielą się nimi lub opowiedzą o tym, co przeczytali w Internecie. Wartościowy content podnosi zaufanie do witryny, ponieważ Google wyżej ocenia strony internetowe, jeśli ich strony mają dobry SEO copywriting.
Liczą się treści zbudowane dla jasnego przekazu informacji, w przeciwieństwie do słów kluczowych upchanych w zdaniach w przypadkowych odstępach czasu, jak przy pisaniu ad copy spamerskich ofert sprzedaży! Treść jest najważniejszym elementem każdej strony. Wyszukiwarki skanują treści, aby dowiedzieć się, co zawiera dana strona i może pomóc im w kierowaniu użytkowników do odpowiednich treści. Optymalizacja witryny pod kątem SEO sprawia, że klienci będą kierowani na właściwe strony, zgodne z tym czego szukają.
Copywriting SEO a doświadczenie użytkownika (UX)
Próba napisania tekstu, który jest zoptymalizowany pod kątem SEO i jednocześnie warty przeczytania może być nie lada wyzwaniem. Najlepsze teksty to te, które sprawią, że Twoja usługa lub produkt zostaną łatwiej zauważone wynikach wyszukiwania np. Google, ale jednocześnie powinny mieć wystarczająco dużo treści, aby nie zanudzić czytelników nieciekawą treścią.
Copywriting SEO pomaga zmaksymalizować współczynnik konwersji, ponieważ kiedy ktoś natknie się na artykuł informacyjny, którym jest zainteresowany, jego nastrój zmienia się z niezdecydowanego na “zakup online” (może nawet z wahaniem) na wiedzącego dokładnie, jakiego produktu chce, co wprowadza go w “tryb kupującego”.
Jest to ważne nie tylko dla stron internetowych, ale także dla marketingu w mediach społecznościowych, ponieważ bez dobrego UX klienci mogą omijać doskonałe okazje, jeśli posty nie zawierają wysokiej jakości opisów oferowanych przez firmy produktów czy usług.
Formularz kontaktowy
Wyślij zapytanie o stworzenie tekstów pod SEO, takich jak: artykuły blogowe, opisy kategorii, opisy produktów i inne. Na wiadomości odpowiadam do 24 godzin.