Co mogę Ci zaoferować?
Pozycjonowanie strony (SEO)
Pozycjonowanie stron to szereg działań prowadzących do zwiększenia widoczności strony w wyszukiwarce oraz zwiększenia istotnych KPI – np. konwersji zapytań na stronie lub sprzedaży w sklepie.
Na regularne działania SEO, składa się:
- przygotowywanie wytycznych optymalizacyjnych,
- pozyskiwanie zróżnicowanych i mocnych linków SEO,
- tworzenie wartościowej i wysokiej jakości treści na stronę,
- analiza słów kluczowych, konkurencji, błędów na stronie,
- przygotowywanie zaleceń technicznych dla strony.
Na czym polega pozycjonowanie strony?
Pozycjonowanie strony polega na zwiększeniu jej widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Słowa kluczowe dobierane są na podstawie analizy słów kluczowych, istotnych z punktu widzenia biznesowego i kluczowych metryk KPI np. konwersji. Pozycjonowanie strony zaczynam od wykonania audytu SEO. Zalecenia z audytu SEO dotyczą m.in.: optymalizacji kodu, szybkości witryny, meta tagów czy analizy treści na stronie.
Działania na stronie tzw. on-site, dotyczą zmian w kodzie, architekturze witryny, a także samej treści na stronie. W ramach regularnych działań na stronie możemy przygotowywać artykuły blogowe, opisy kategorii oraz wytyczne optymalizacyjne. On-site obejmuje, również analizę doświadczenia użytkownika i optymalizację strony zgodnie z wytycznymi Core Web Vitals. Połączenie SEO z UX służy zapewnieniu użytkownikom pozytywnego doświadczenia, gdy odwiedzają Twoją stronę.
Oprócz działań na stronie wykonywane są też działania poza stroną tzw. off-site. Do działań poza stroną należy link building, który obejmuje przygotowywanie i publikację artykułów branżowych na portalach tematycznych. Jest to najbardziej efektywny sposób zwiększenia autorytetu i mocy domeny. Poza tym publikacje wartościowych treści na portalach branżowych generuje przekierowania prowadzące użytkowników do naszej strony.
Zobacz artykuł: Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Co składa się na pozycjonowanie strony?
Optymalizacja strony internetowej, pomoże Ci uzyskać wyższą pozycję w rankingach wyszukiwarek, zwiększyć szybkość ładowania witryny i poprawić ogólne wrażenia użytkownika.
Copywriting SEO jest strategią opartą na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i zwiększenia widoczności w Google.
Link building polega na pozyskiwaniu linków pozycjonujących, które zwiększają siłę domeny oraz kierują użytkowników z innej witryny do Twojej i polecając jej zawartość, sugerując, że warto ją odwiedzić.
Konsultacje SEO
Wspólnie omawiamy strategię i prowadzenie działań SEO dla Twojej strony internetowej.
Content Marketing
Przygotuję wartościowe i angażujące treści dla Twojej witryny oraz zewnętrznych portali.
Analiza słów kluczowych
Dobiorę wartościowe i konwertujące słowa kluczowe dla Twojej strony.
Monitorowanie słów kluczowych
Zajmę się monitorowaniem i raportowaniem pozycji słów kluczowych w wyszukiwarce.
Analiza konkurencji
Sprawdzimy jakie działania prowadzi Twoja konkurencja i gdzie się reklamuje.
Raportowanie wyników
Przygotuję comiesięczne raporty z prowadzonych działań oraz porównanie uzyskanych rezultatów.
Formularz kontaktowy
Wyślij zapytanie o pozycjonowanie strony internetowej firmy lub sklepu. Na wiadomości odpowiadam do 24 godzin.