Aktualizacja algorytmu Google Helpful Content
Zobacz szczegóły dotyczące aktualizacji algorytmu Google Helpful Content z sierpnia 2022 roku.
Above the fold a SEO
Dowiedz się czym jest above the fold, jak je określić oraz poznaj dobre praktyki SEO przy projektowaniu zawartości above the fold.
Pop-upy na stronie internetowej a SEO
Jaki wpływ na SEO strony mają pop-upy umieszczane na stronie internetowej? Zobacz listę dobrych praktyk, jakimi należy się kierować.
Aktualizacja algorytmu Google Spam Update
Danny Sullivan z Google potwierdził, że obecnie trwają prace nad aktualizacją algorytmu Google zwalczającego spam. Oto co musisz o niej wiedzieć i jak wpłynie ona na Twoją stronę.
Jednorożec SEO a pozycjonowanie w Google
Jednorożec SEO to zabawa Seowców zapoczątkowana na Festiwalu SEO w Katowicach. Dowiedz się, jak powstał „jednorożec SEO” i co oznacza.
Aktualizacja algorytmu Google: Sierpień 2021
Aktualizacja tytułów stron w Google. Teraz Google może zastąpić tytuł strony nagłówkiem H1 na Twojej stronie lub innym, który uzna za najbardziej dopasowany.
Jak działa wyszukiwarka Google?
Google to jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek używanych do znajdowania informacji w Internecie – od zdjęć, przez strony w mediach społecznościowych, po blogi. Dowiedz się, jak działa wyszukiwarka Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Próbując określić budżet na pozycjonowanie strony internetowej, należy wziąć pod uwagę to, co robi konkurencja i jak trudna będzie branża. Jeśli zastanawiasz się, ile może kosztować pozycjonowanie Twojej witryny, zobacz ten artykuł.
Specjalista SEO – Jak nim zostać?
Rolą specjalisty SEO jest zwiększenie widoczności i pozycji w wynikach wyszukiwarek. Są oni odpowiedzialni zarówno za optymalizację on-page (zmiany w treści), jak i działania off-site, takie jak link building, digital media marketing, etc.
Atrybuty ALT — Jak je optymalizować?
Dowiedz się, czym są atrybuty ALT oraz jak je optymalizować pod kątem wyszukiwarek internetowych.